Inlägg: 1169578
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
Abron: Ett minst sagt lustigt namn på en cup. Men men...
I Västerås får den högra sidan utav Västra Stå sluta upp. För då är jag "a working class hero" hemmavid.
Skall hur som helst bli spännande att se Arboga "invändigt".
I Västerås får den högra sidan utav Västra Stå sluta upp. För då är jag "a working class hero" hemmavid.
Skall hur som helst bli spännande att se Arboga "invändigt".
www.vik.se/artikel.asp?strukturId=225&artikelId=5551