men VEM VARE.... vem vare som måla!?
Inlägg: 1169955
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
actionleif: 1-1 gjordes av en "ny" finne vid namn Osmo Korvalorwa. Han spelar tydligen i Blues farmarlag vanligtvis. TIK har fått låna in honom. De är på träningsläger i Västerås så Challe hörde sig för under dagen om det fanns nån att norpa. Killen är född 90 och är draftad av Toronto.