Äre inte märkligt att man måste ut på en rysk sida för att få liverapport från arboga??
Inlägg: 1169964
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
bucken: Det kommer säkert periodrapporter från swehockey. Och om det nu gör det så tycker jag det är jäkligt bra med tanke på att det är en träningsmatch i mitten av aug.