Själv har jag inte sett Riga en enda gång. Jag får kanske nöja mig med att tippade rätt resultat och 50% rätt av Timrås målskyttar andra gången Timrå mötte Riga?
Fan, undra om man inte ska ta tag i expekt igen? Rätt första matchen måste ju vara ett tecken på kommande stordåd. Miljonvinsterna väntar!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Själv har jag inte sett Riga en enda gång. Jag får kanske nöja mig med att tippade rätt resultat och 50% rätt av Timrås målskyttar andra gången Timrå mötte Riga?
Fan, undra om man inte ska ta tag i expekt igen? Rätt första matchen måste ju vara ett tecken på kommande stordåd. Miljonvinsterna väntar!