Inlägg: 1170285
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Det är synd om Frölunda. Det där är bara skenbart.
Jag tror vi blir åtta. Men jag tror inte att Frölunda väljer oss.
Jag tror vi blir åtta. Men jag tror inte att Frölunda väljer oss.
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Bättre att sillstryparna är bra nu än sen när vi möter dom.
Nån som vet hur det går för vårat stukade gäng i dalarna?
Nån som vet hur det går för vårat stukade gäng i dalarna?
...gör Lehtonen mål för VF när laget springer ifrån Linköping i kvällens batalj.