1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1171076

Sv: Succe Cup
Uno Gordon: Håller med dig om att det är lite synd om Åkerlund därför spelar Lindbäck som han gjorde ikväll blir det inte många matcher för Åke. Laurent tekade förövrigt in 2-0 alldeles utanför egen blå. Tror inte jag sett nåt liknande förr - såg riktigt sjukt ut hehe. Annars så var helt klart Västerås det bättre laget.

Svarskommentarer

Sv: Succe Cup
Yellowcard: Åkerlund hade å andra sidan 99.0 i räddningsprocent i Sundsvall i vintras mot allsvenskt motstånd. Motståndet var bland annat Leksand i en match och även ett Björklöven som var tvingat att vinna hemma för att nå playoff...

Tror aldrig jag har sett något liknande..;)

Sv: Succe Cup
Samuelsson lär bli långtidsskadad btw. Vänster knä såg det ut som. Grinade riktigt illa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer