1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1171096

Sv: Succe Cup
Clubsport: Skämtar du eller??? Var någon grej han missade men i andra o tredje var det ju en hel del TIK-utv, inte fan var han enögd inte och stor hjälp???
Fan TIK var ju verkligen under isen, toksega men ändå vann vi, orättvist, mycket! Lindbäck grym, men det gäller att göra mål som sagt.

Svarskommentarer

Sv: Succe Cup
När jag läst en del inlägg och kommentarer här på H.S denna tisdag kväll, kommer jag hastigt ihåg följande lilla text.

"En pessimist är en supporter som kan se det negativa i framgångar?"

Satans gubbar å gummor, det är långt till slutspel.........

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer