Clubsport: Skämtar du eller??? Var någon grej han missade men i andra o tredje var det ju en hel del TIK-utv, inte fan var han enögd inte och stor hjälp??? Fan TIK var ju verkligen under isen, toksega men ändå vann vi, orättvist, mycket! Lindbäck grym, men det gäller att göra mål som sagt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Fan TIK var ju verkligen under isen, toksega men ändå vann vi, orättvist, mycket! Lindbäck grym, men det gäller att göra mål som sagt.