Hahl Bundy: Absolut! Nu syftade jag inte på dig specifikt. Det är betydligt fler än du som dreglar över Lindbäck. Å det i sig behöver inte vara fel. Men jag tycker det är för tidigt att räkna bort Åke Lund redan i det här skedet,
Tolka inte min kärlek till Åke som att jag har någonting emot Anders. Tvärtom. Det viktigaste i slutändan är ju ändå att rädda puckarna och sedan hur det går till på för vis skiter jag fullständigt blankt i. Bara Timrå vinner så är jag nöjd.
Uno Gordon: Oavsett vem som står så kommer detta att bli en av de bästa säsonger målvaktsmässigt sett i Timrå. Helt övertygad. Vi är ense ändå, tror jag. :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tolka inte min kärlek till Åke som att jag har någonting emot Anders. Tvärtom. Det viktigaste i slutändan är ju ändå att rädda puckarna och sedan hur det går till på för vis skiter jag fullständigt blankt i. Bara Timrå vinner så är jag nöjd.