Blizzard: Den 20/9 dvs om en månad ska jag publicera mitt tips för säsongen här på HS , med alla risker för offentlig utskrattning det innebär ;)
Inlägg: 1171433
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så undrar jag hur Tomas Ros överhuvudtaget kan få lön från AB.
Dom borde ta betalt av karln så värdelös som han är!
Dom borde ta betalt av karln så värdelös som han är!