Inlägg: 1171498
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88: Jag undrar varför trycket på tröjan har placerats som det gjort. Där på sidan syns det kanske inte så bra. Underligt. Men, men, smaken är ju som baken, som det heter.
Som sagt så går det att kontakta mig direkt här om det finns intresse för den.
Lägger till en direkt länk