Inlägg: 1171540
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: För att förtydliga mig så har jag inte förväntat mig att nån ska tippa oss högre än 9:a.
Ros är bara såå värdelös. That´s it.
Men du tycker säkert han är bra eftersom du kommenterade mitt negativa inlägg om honom härinne? Intressant i så fall :)
Ros är bara såå värdelös. That´s it.
Men du tycker säkert han är bra eftersom du kommenterade mitt negativa inlägg om honom härinne? Intressant i så fall :)
Ok.