Timrå kommer krossa i vinter, så enkelt är de och vi är bäst som underdogs....i år har vi krigare !!
Inlägg: 1171544
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så här tycker/tror Ex-pressen
Blir tungt i vinter att vara Timrå supporter , enligt experterna ;)
Blir tungt i vinter att vara Timrå supporter , enligt experterna ;)