Då var den Cupen avslutat och jag vill nog mena att det ser rätt bra ut, svårbedömt lag Kloten och deras aggresiva forchecking satte våra backar på en helt annan jobb och fick nu bekänna färg, de klarade detta med ++++ . Timrå vinner cupen, tycker jag är bra gjort med tanke på hur besättningen sett ut och det kommer in mer folk så det blir kanske en mycket intressant säsong...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Timrå vinner cupen, tycker jag är bra gjort med tanke på hur besättningen sett ut och det kommer in mer folk så det blir kanske en mycket intressant säsong...