Inlägg: 1172873
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
nectis: Haha av mina erfarenheter så är linkan + media ingen kombination som man ska tro allt för mycket på :P förhoppningsvis så är det ytterligare en av Sportchefs Linkans klassiska mörkningar.
Sv: Silly Season 09/10
nectis: Det kan bli SAIK , dom behöver en ersättare för Mcdonell. Förutsatt att nu Bremberg vill spela i Elitserien igen.
Sv: Silly Season 09/10
nectis: "Luleå: Nej
Lars Bergström, sportchef:
– Nej, inte i dagsläget.
Luleå: Nej
Johan Hemlin, sportchef:
– Nej, vi planerar inte att göra några ändringar i vår trupp. Enda som kan förändra det är om skadorna på några av våra spelare är värre än befarat"
något som är fel där... ;)
Lars Bergström, sportchef:
– Nej, inte i dagsläget.
Luleå: Nej
Johan Hemlin, sportchef:
– Nej, vi planerar inte att göra några ändringar i vår trupp. Enda som kan förändra det är om skadorna på några av våra spelare är värre än befarat"
något som är fel där... ;)
Är ni intresserade av Fredrik Bremberg? Så här svarar tio av elitserieklubbarna:
Timrå: Nej
Stefan Lindqvist, sportchef:
– Nej, inte för tillfället. "
Känns ändå som det finns en liten möglighet :)