MarcusElving: Visst har Pärssinen haft otur med skador på sistone, men främst har det väl varit ryggen som strulat, men den verkar han ju inte haft några direkt problem med inför denna säsong, och knäet är väl på bättringsvägen. Denna skada är inget som jag tror kommer komma tillbaka hela tiden, och göra så han missar halva säsongen.
Är det något som förstör Pärssinens säsong så är det nog om ryggen börjar strula igen, och då lägger han kanske av helt. Annars tror jag han kommer hålla bra i år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det något som förstör Pärssinens säsong så är det nog om ryggen börjar strula igen, och då lägger han kanske av helt. Annars tror jag han kommer hålla bra i år.