... så spelar vi in ett Hockeypuls-program i ST-tv-studion i slutet av nästa vecka. Ni får gärna skicka frågor som ni vill att jag ska ställa till Challe och Styfen (jag hoppas den senare har tid - den första har det definitivt).
Programmet lägger vi ut någon gång under premiärveckan, och kommer vara en mix av inslag, experttips och studiosnack.
Hör av er med åsikter om grejerna vi har gjort hittills också, länkar till Hockeypulsinslagen här nedan - om nu nån skulle ha missat dem.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Programmet lägger vi ut någon gång under premiärveckan, och kommer vara en mix av inslag, experttips och studiosnack.
Hör av er med åsikter om grejerna vi har gjort hittills också, länkar till Hockeypulsinslagen här nedan - om nu nån skulle ha missat dem.