Challe o Pääjärvis intervju, några utdrag: ”Vi är diffusa. Niklas Anger frågade häromdagen ”är vi såhär bra?”. Jag svarade att jag vetefan var vi står”.
”Daniel Corso är sjukt bra. Bulls eye”.
”Vi kommer att släppa in färre mål i år”.
Challe sågar sin egen insats i förra årets slutspel. ”Jag var för feg”
Magnus Pääjärvi-Svensson: ”Försäsongen har varit kanon. Vi har bara förlorat två matcher, mot utländskt motstånd”.
”Vad Challe behöver bli bättre på? Allt...” Det sa Pääjärvi med glimten i ögat, ska sägas. Pääjärvi- Svensson hyllar sedan Challe som säger: ”Det blir mycket speltid för honom i år”...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
”Vi är diffusa. Niklas Anger frågade häromdagen ”är vi såhär bra?”. Jag svarade att jag vetefan var vi står”.
”Daniel Corso är sjukt bra. Bulls eye”.
”Vi kommer att släppa in färre mål i år”.
Challe sågar sin egen insats i förra årets slutspel.
”Jag var för feg”
Magnus Pääjärvi-Svensson:
”Försäsongen har varit kanon. Vi har bara förlorat två matcher, mot utländskt motstånd”.
”Vad Challe behöver bli bättre på? Allt...”
Det sa Pääjärvi med glimten i ögat, ska sägas.
Pääjärvi- Svensson hyllar sedan Challe som säger: ”Det blir mycket speltid för honom i år”...