Ambroo: Fast helt allvarlig var jag inte...klart han är bättre än Lotvonen. Tyckte bara RR2:s beskrivning av rörelsemönstret kändes bekant.
Inlägg: 1176654
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tja, jag tycker han ser lovande ut, även om han inte har imponerat jättemycket av det jag har sett hittills. Visst KAN bli en ny Lotvonen även om jag inte skulle tro det.
Bra hockey på länk.
Bra hockey på länk.