stefan jalonen: Jag tror personligen det svider som fan för Sanny om hela hallen är tyst när hans namn ropas upp. Om inte Sanny förstår att han har Timrå att tacka för allt som har hänt i hans karriär vore det konstigt. Jag kommer skita i han fullständigt denna säsong. Men jag måste ändå erkänna att det vore lite roligt om FBK total floppade i år... Kommer tyvärr inte dock att ske... Hoppas nu på en bra start på säsongen för mitt älskade TIK så kan det kanske bli ett ganska roligt år....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hoppas nu på en bra start på säsongen för mitt älskade TIK så kan det kanske bli ett ganska roligt år....