Inlägg: 1177508
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Håller med några skador och man höjer verkligen inte ögonbrynen för den här uppställningen....
14. STARKOV, Kirill 49. KARLSSON, Gabriel 16. AXELSSON, Anton
3rd Line 4. GRANATH, Elias 36. STYF, Pär
--------------------------------------------------------------------------------
19. SVENSSON, Björn 10. MEUNIER, Laurent 26. HUSS, Viktor
2nd Line 33. KARLSSON, Mattias 23. SKOGS, Tomas
--------------------------------------------------------------------------------
7. HYNNING, Fredrik 51. LANDER, Anton 91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus
1st Line 3. ERIXON, Sebastian 2. MOE, Eric
14. STARKOV, Kirill 49. KARLSSON, Gabriel 16. AXELSSON, Anton
3rd Line 4. GRANATH, Elias 36. STYF, Pär
--------------------------------------------------------------------------------
19. SVENSSON, Björn 10. MEUNIER, Laurent 26. HUSS, Viktor
2nd Line 33. KARLSSON, Mattias 23. SKOGS, Tomas
--------------------------------------------------------------------------------
7. HYNNING, Fredrik 51. LANDER, Anton 91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus
1st Line 3. ERIXON, Sebastian 2. MOE, Eric
Sv: Apropå nånting...
Hoppas alla vet att man kan följa matchen på Djurgårdens hemsida då dom har liverapportering där.
Det behövs verkligen inte många på frånvarolista innan truppen ser ganska urvattnad ut. Vi är tunn, mkt tunn på forwardsidan.
Skulle kännas ganska mkt bättre med ett par tunga pjäser på forwardsidan. Vi får hålla tummarna på att vi får en riktig bra start iår, annars blir det tungt.