Bissett19: Jadu Jocke, Det kanske är bättre om vi torskar premiären och går lite halvknackigt första halvan av serien för att sedan skjuta som ett skott i tabellen och leda de 3 sista omgångarna! :D
Klar han visar upp Brynäshjärta, han kommer slänga in några puckar lite diskret! :D
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klar han visar upp Brynäshjärta, han kommer slänga in några puckar lite diskret! :D