1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1177907

Sv: Apropå nånting...
Henning: Varför var inte en av de mer relevanta frågorna med, jag ställde den och säkert fler därtill, den om att man endast är tolv forwards när serien drar igång? Med tanke på skadehistoriken så känns det i klenaste laget även vid Sonnenbergs intåg, dvs med tretton stycken.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Särskilt med tanke på att en av de 12 är Jesper Samuelsson. Timrå har varit elitseriens mest skadedrabbade lag några säsonger i rad, och vad gör man, jo man satsar på en rekordtunn trupp (!). Det hade inte varit dyrt att fylla på med några spelare som t ex Bröms i Sundsvall.

Nu kommer man ändå vara tvungna att fylla på med spelare mitt under säsongen och det blir ju som vanligt sådär lagom billigt...


Jävligt tröttsamt.

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Skall jag ta den på torsdag då? Jag skall smyga in mig i ottan till Guld och ackompanjera Challe! Det blir kanon!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer