1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1177927

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Det där med Moe som Center var väl ändå bara en träningsmatch om jag inte missat något. Det är dessutom FÖRSÄSONG. Själv skiter jag i hur tränaren väljer få laget i form. Lirar Moe som Center under Elitserie-säsongen så lovar jag dig att jag ska gnälla lite också, men slappna av när vi pratar om försäongsmatcher.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: flera matcher, och är försäsongsmatcherna så totalt obetydliga så är det väl onödigt att man kör dem överhuvudtaget. Själv har jag uppfattningen att det är ganska bra om en 20-årig stortalang får köra i den position han ska köra, även under försäsong. Varför inte köra MPS och Lander som backpar under försäsongen några matcher, det hade väl varit ett smart sätt att träna deras defensiv... eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer