1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1177941

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Till syvende och sist handlar det alltid om pengar. Det finns en given budget för truppen och den ska hållas. Visst vore det trevligt med mer bredd men då måste det nog bli på bekostnad av spets. Så frågeställningen blir då; är det värt att ta en lite sämre första eller andralina för att få in komplementspelare?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
T T: Av det Huss visat på försäsongen kan han nog utan större problem avlasta i en fjärdeformation tillsammans med Lander och Svensson likväl som Samuelsson. Jag hoppas fortfarande att Challe tar sitt förnuft till fånga och petar ut Samuelsson på en kant istället för Lander. En fjärde med Svensson-Lander-Sonnenberg i Oktober känns rätt ok =)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer