RocknRolf2: Jag måste ge dig cred där. Du har alldeles rätt. Det är helt åt h-e att spela Moe som center. Antingen är back eller inte ombytt. Det är min uppfattning. Och Challe måste svälja även han! Blir det en dokusåpa till i vinter p.g.a. att Charles stolthet anses vara högre värderad än laget då blir jag riktigt förbannad.
Jag diskuterade lite mer ingående med en nära vän kring Moe/Challe men jag tänker inte dra mina teorier här för då blir jag bara idiotförklarad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag diskuterade lite mer ingående med en nära vän kring Moe/Challe men jag tänker inte dra mina teorier här för då blir jag bara idiotförklarad.