1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1178001

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Det där beror ju på hur fjärdekedjan ser ut, skador etc. Och hur matchen ser ut. Vi brukar ju inte ge fjärdekedjan så mycket speltid så som det har varit. Spelar du på tre kedjor så är du ju alltid garanterat 10-12 minuter som minimun.

Optimalt är väl annars att ha första och andra kedjan i powerplay och tredje och fjärde i boxplay.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Klart det beror på det. Men i det här fallet så tror jag att Challe bör kunna utnyttja fjärdekedjan mer än tidigare då laget ser jämnare ut. Sedan vill han nog inte belasta vissa kedjor så hårt som tidigare. Finns ju risk för bakslag och dylikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer