Inlägg: 1178001
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Klart det beror på det. Men i det här fallet så tror jag att Challe bör kunna utnyttja fjärdekedjan mer än tidigare då laget ser jämnare ut. Sedan vill han nog inte belasta vissa kedjor så hårt som tidigare. Finns ju risk för bakslag och dylikt.
Optimalt är väl annars att ha första och andra kedjan i powerplay och tredje och fjärde i boxplay.