RTS: Nä, men FBK-SAIK...hallåå..;-)
Inlägg: 1178030
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hv ser ruskigt starka ut, Fyra riktigt starka femmor. Ledin imponerade,
LHC däremot så sega ut. Mårtensson i Clöbben var nästan osynlig, M Johansson överarbetar som han brukar kunna göra emellanåt, Norrena påminnde om Henriksson.
Sv: Apropå nånting...
Så var Sanny på TV - Fan Det går inte att sluta tycka om honom, jag gillar han som fan på sidan av isen, men på isen händer det dock inte så mycket.