1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1178161

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Måste bara få flika in med en fotbollsrelaterad grej. Eller fotboll och fotboll förresten. Det handlar om vett och etikett. Hur man som supporter bör uppträda. Jag tycker det är bedrövligt hur mänskligheten kan svina omkring sig. Nog fan har en annan varit klapp kanon i arslet och dyngsned men aldrig att jag skulle få för mig att skita på bussätet när det finns toalett ombord och dessutom bussen står still för matstopp. Jag lider med Bajen Fans som skall behöva befatta sig med samhällets bottenskrap. Låt den störda människan få käka upp sin egen skit och bannlys homom på livstid från bortamatcher samt låt denne även få betala för saneringen. SKAMLIGT ÄR BARA FÖRNAMNET!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.