1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1178253

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Herminator: Tyckte nog han var lite snarstucken....ler.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Nu börjar det verkligen närma sig nedsläpp och hjärtfrekvensen varierar beroende på de olika känslor man har inför säsongspremiären.

Den puck som i kväll kl 19.00 släpps på isen går jag för närvarande med i fickan. Detta för att värma upp och smitta den med mina positiva känslor, i förhoppning att den skall ge lycka och en kanoninledning på matchen.

Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Vet inte om någon länkat detta tidigare, men hittade inget efter en snabb titt genom tråden. Inför matchen:

www.timraik.se/index.php?pregame=905

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer