Vem är det som har fjantat sig? Jag tycker att det är så fruktansvärt dålig stil. För det blir ju att alla Timrå IK supportrar får dåligt anseende även fastän det bara handlar om en youghurt. Hoppas du är man/kvinna nog att faktiskt komma och erkänna till mig nästa hemma match.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker att det är så fruktansvärt dålig stil. För det blir ju att alla Timrå IK supportrar får dåligt anseende även fastän det bara handlar om en youghurt. Hoppas du är man/kvinna nog att faktiskt komma och erkänna till mig nästa hemma match.