RTS: Håller med dig! Var inte själv på matchen men såg densamma (2 sista perioderna) på TV. Det som däremot slog mig, utöver vänskapskaraktären på matchen, var den, i det närmaste, totala tystnaden i arenan. Tur att det visades publikbilder, annars kunde man tro att det spelades inför tomma läktare! Var fanns glöden på läktarna? Å andra sidan, varför glödande läktare när detsamma saknades på isen?
Nä, det kan bara bli bättre nu - omgång 1 avklarad och nerverna kan stoppas tillbaks till sin rätta plats från att ha varit lite utanpå igår.
Jag är lugn, i år kommer vi att prestera bättre än under fjolårssäsongen, det är min fasta övertygelse.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var inte själv på matchen men såg densamma (2 sista perioderna) på TV. Det som däremot slog mig, utöver vänskapskaraktären på matchen, var den, i det närmaste, totala tystnaden i arenan.
Tur att det visades publikbilder, annars kunde man tro att det spelades inför tomma läktare!
Var fanns glöden på läktarna?
Å andra sidan, varför glödande läktare när detsamma saknades på isen?
Nä, det kan bara bli bättre nu - omgång 1 avklarad och nerverna kan stoppas tillbaks till sin rätta plats från att ha varit lite utanpå igår.
Jag är lugn, i år kommer vi att prestera bättre än under fjolårssäsongen, det är min fasta övertygelse.