RocknRolf2: Man kanske skulle fundera från Timrå håll att bryta med Starkov o Jeppe... och knyta upp en riktig spelare istället
Inlägg: 1179569
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
RTS: Inte Starkov, han tycker jag är helt ok. Jeppe däremot, fast han är ju enligt uppgift nästan gratis ändå. Men visst, hellre en spelare av skaplig allsvenskt snitt där istället.