Harryhaffa: Tja, vi har gjort två mål på två matcher, thats why!
Inlägg: 1179603
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Bra match av TIK, Munier gjorde det riktigt bra. Såg inte första perioden, men de två jag såg var ju Skogs bra.
Sen Axelssons missade mål kan man ju inte säga något om, han har aldrig varit målgörare.
Däremot så såg jag Granaths Bambimiss á la Lehtonen.
Det positiva var att vi inte blev så överkörda som jag trodde vi skulle bli.
Sen Axelssons missade mål kan man ju inte säga något om, han har aldrig varit målgörare.
Däremot så såg jag Granaths Bambimiss á la Lehtonen.
Det positiva var att vi inte blev så överkörda som jag trodde vi skulle bli.