Inlägg: 1179608
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
RocknRolf2:
Jag tror precis som dig att Meunier kommer att bli nyttig. Oavsett vad så spelar man inte 10! VM utan att vara en riktigt bra spelare.
Sen så tror jag också att det finns kapacitet i laget. Första matchen var en skitmatch mot ett skitlag. I dag blev det en knapp förlust mot det lag som alla förväntar sig guld av. Det går inte att jämföra.
Jag tror precis som dig att Meunier kommer att bli nyttig. Oavsett vad så spelar man inte 10! VM utan att vara en riktigt bra spelare.
Sen så tror jag också att det finns kapacitet i laget. Första matchen var en skitmatch mot ett skitlag. I dag blev det en knapp förlust mot det lag som alla förväntar sig guld av. Det går inte att jämföra.
Meunier återigen, fan, han spelade ju som om han vore lagledande förstecenter. Killen har tidigare gjort bra ifrån sig i bra lag i Schweiz, för ett par år sen var han i topp i poängligan i slutspelet där, jag förstår inte riktigt varför så många trodde att han skulle vara en Jinman, en Swikel etc. Han har ett brett register och han är inte alls tempofattig. Mycket nöjd med den signingen.