Inlägg: 1179616
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
stefan jalonen: Okej då. Jag tänker precis i samma banor som dig. En skitmatch mot ett skitlag från vår sida ;D
Jag sa ju det. En skitmatch mot ett skitlag ;-)