Åke time ikväll!!!
Inlägg: 1179822
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu hoppas jag hela laget gnuggar målskytte, om alla lirare skulle höja sig bara lite så borde i alla fall ett mål till rinna in per match. Bakåt verkar vi hålla tätt, så det det behövs inte många framåt. Vi har två bra målvakter att träna på nu.