1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180134

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Skulle de inte bli bättre dömt med 4domarssystem?

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Leffe:

Äh.. Vinnerborg å co. ville ju bara dra sitt strå till Färjestads-hemmastack.. å då spelar det ingen roll hur många domare det är på isen.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Leffe: 5-domarsystem kanske är lösningen. Ska bli mycket intressant att höra varför målet blev bortdömt på presskonferensen. Ingen Färjestadsspelare hade ju i alla fall kontroll på pucken om han nu blåst av med ohörbar signal.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer