Det är för mycket tråkhockey, sluta dumpa puck och jaga,
Vi slänger iväg puck efter puck, klart som krovspad att vi inte får något spel, när vi inte försäker skapa längre anfall. Vi kastar ju bara iväg pucken hela tiden.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vi slänger iväg puck efter puck, klart som krovspad att vi inte får något spel, när vi inte försäker skapa längre anfall. Vi kastar ju bara iväg pucken hela tiden.
När riktigt tråkigt spel utövas av Timrå just nu.
Behövs bättring, kom igen nu grabbar