1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1180272

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
JimmyH: Måstematch i fjärde, känns bra... Jajamensan!

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo: Du kan ta det piano kompis! Proppen ur på torsdag. 7-2 till Timrå. Vattenskallen Popovic skall få på käften bokstavligt talat. Corso hänger 3, Hynning 2, MPS 1 och så får även Sonntag smälla in en puck.

I övrigt en bra kväll trots Timråtorsk. Skattkistebonusen på Jack Vegas hos Red Bar och 500kr och fyrlingen till 5.95 på satsade 40kr satt också.
Luleå, Brann, Storvreta och Manchester City. Tack för kaffet!

Halsdukstifo på torsdag?

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Ambroo: Är det inte spänningen man vill åt? DramaTIKen, nervositeten, ja att samtliga mål och poäng betyder....allt? ;)

Nä huga. Tvångströja eller tvångstrea......det är frågan. Haha.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer