Blizzard: Du har en poäng. Kan ju vara så att han vill förtränga förra årets serie.. :) Började inte alls bra då ju.. vi låg väl sist eller näst sist i första uppehållet... Uuuh, vill inte uppleva det igen. Vinner inte Timrå ikväll ska jag dra något gammalt över mig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Du har en poäng. Kan ju vara så att han vill förtränga förra årets serie.. :) Började inte alls bra då ju.. vi låg väl sist eller näst sist i första uppehållet...
Uuuh, vill inte uppleva det igen. Vinner inte Timrå ikväll ska jag dra något gammalt över mig.