1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1181183

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Jag får samma magkänsla som när Challe och Jonte sa att "allt är bra". Något är fel tror jag. Man åker ju inte på en puck, vill inte ha ett pass i fart, ingenting, nada. Kom igen nu för bövelen!!!

PS. "Vi har spelat bra" jojo Challe, jojo.....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Lemmy: Tar fram mitt inlägg från igår....


""Jag såg träningen idag och det var ett jäkla drag på Challe som krävde mer precision och mer rejält spel överlag av spelarna"

Hur många gånger har man inte läst de? Jag ser då fan ingen skillnad efteråt!

Blizzard @ inte här, men där.... Igår kl. 13:56 | | Permalänk "

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.