Inlägg: 1181360
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron: Jag ser ironin, men tar inte åt mig tycker ändå att dom vinner en skitmatch och dset är huvudsaken.
Du menar inte att du är nöjd med spelet trots att det blev en 3:a.
Du vet att jag älskar dig också men inte lika micket som TIK.
Bättre med islossning än ägglossning.
Du menar inte att du är nöjd med spelet trots att det blev en 3:a.
Du vet att jag älskar dig också men inte lika micket som TIK.
Bättre med islossning än ägglossning.
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Off-topic: Hur jä#¤% bra är den där Marcus Kruger i Jyrgårn? Har han gjort 7-8 poäng på 4 matcher?
Det gick vägen, dock med lite darr, men detta kanske kan vara början till en IS LOSSNING....