Inlägg: 1181414
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Olle: Ja Sonnenberg kan vara det energitillskott TIK behöver. Anfallsspelet hittils har inte varit bra.
Plus till sebbe, pärssinen, corso, pääjärvi och i mitt tycke Hynning. Han hittar faktiskt på lite saker idag trots att han ser allt annat än rapp ut.
Observation: Stackars Axelsson kommer ALDRIG att göra mål. Det är trist att se någon jobba sig till så många chanser för att sedan avsluta på ett undermåligt sätt, varje gång.