Inlägg: 1181439
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Ambroo: Håller med Ambroo att Moe var klockren, kan inte fatta vad Challe ser hos den killen som gör att han blir bänkad i tidigare matcher. Absolut Timrås bästa i dagsläget.
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Ambroo: Du såg inte Angers slagskott då, var inte mycket - Dutt, Pet, Dutt där inte
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Skönt med seger idag efter att vi fullständigt spelat skjortan av Södertälje i de två första perioderna... Or not!
Kontrar på Ambroos.
Tre bra ikväll:
Lindbäck
Erixon
Skogs (jo, jag tycker faktiskt det!)
Tre dåliga ikväll:
Styf (spelade skadad/sjuk?)
Hynning
Anger
Kontrar på Ambroos.
Tre bra ikväll:
Lindbäck
Erixon
Skogs (jo, jag tycker faktiskt det!)
Tre dåliga ikväll:
Styf (spelade skadad/sjuk?)
Hynning
Anger
De tre positiva:
1. Eric Moe - Kylig med puck och resolut utan densamma. Klockren!
2. Timo Pärssinen - Oöm och avig. Jobbig att möta. Toppkedja nästa?
3. Anton Lander - Solid. Tar kampen och agerar som om han hade C:et.
De tre negativa:
1. Mattias Karlsson - Hur liten är rinken därborta och vad krävs för assist?
2. Laurent Meunier - Baguetterna under skridskorna måste väck, nu!
3. Niklas Anger/Fredrik Hynning - Dutt, pet, dutt. Pet, dutt, pet. Dutt, pet...