Inlägg: 1181516
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
RTS:
Bäst på plan och överlägsen i TIK...."Sebbe Erixon" utan konkurans.....
Bäst på plan och överlägsen i TIK...."Sebbe Erixon" utan konkurans.....
RTS: Dessa var bra idag: Lindbäck, Moe, Erixon, Timo, Lander, Corso.