Inlägg: 1181522
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
30: Sant, men Challe VET ju att Hynning o Timo fungerar, in med Anger i första, och sätt ihop nr 7 o nr 27.
Alla vet ju även att Nr 51 o 91 fungerar ihop.
Många som såg dålig ut men "femmornas" utseende är inte bra många som skall skifta plats innan det ser bättre ut...inte ens skridskoåkningen ser bra ut...tamt lojt och likgiltigt ut på alla plan. SJÄLVFÖRTROENDE stavas det...Det är det som saknas det ser vem som helst eller HUR.