1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1181734

Sv: Apropå nånting...

"Tittar man sen på det här med matchandet av formationerna så ställer jag mig väldigt frågande till hur man både i slutet av andra och i början på tredje väljer att inleda med 16-49-14 i pp för att sen ställa över 14-16 under i stort sett hela slutdelen. Vad ger det för signaler till spelarna egentligen? Personligen så skulle jag varken veta ut eller in och det ger knappast heller någon klarhet för laget i övrigt"

Ambroo: Exakt,  precis som jag o  "Lagkaptenen" diskuterade igår under matchen. Hur fan coachar han  laget i PP.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: Challe coachar med samma fingertoppskänsla som en cementerare på Skanska!!! Gubben är fa. slut, in med någon som kan vinna istället!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.