Inlägg: 1181734
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Challe coachar med samma fingertoppskänsla som en cementerare på Skanska!!! Gubben är fa. slut, in med någon som kan vinna istället!!!
"Tittar man sen på det här med matchandet av formationerna så ställer jag mig väldigt frågande till hur man både i slutet av andra och i början på tredje väljer att inleda med 16-49-14 i pp för att sen ställa över 14-16 under i stort sett hela slutdelen. Vad ger det för signaler till spelarna egentligen? Personligen så skulle jag varken veta ut eller in och det ger knappast heller någon klarhet för laget i övrigt"
Ambroo: Exakt, precis som jag o "Lagkaptenen" diskuterade igår under matchen. Hur fan coachar han laget i PP.