Abron: För mig blir det premiär på nya O'learys , dvs Allstar Bar i Sundsvall imorgon. Matchen kan gå hur som helst. HV såklart favoriter, men som sagt dom måste ju förlora nån gång dom med. Kanske oavgjort ?
Inlägg: 1181778
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Andersson:
Avundas dig, hade dj,, gärna vart med å kollat, men jag får nöja mig med en darrig internet förbindelse i RO.
Det som grämer mig mest just nu är att jag missar att fara med till huvudsatden, vilken resa alltså,,, över 160 anmälda, tjo flöjt.
Avundas dig, hade dj,, gärna vart med å kollat, men jag får nöja mig med en darrig internet förbindelse i RO.
Det som grämer mig mest just nu är att jag missar att fara med till huvudsatden, vilken resa alltså,,, över 160 anmälda, tjo flöjt.