SATAN !! så himla snyggt upplaggt och så gör Liv en idiot räddning då... *suck* kul att se M P S idag
Inlägg: 1182076
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Men vad himla slöa de ser ut?? står och hänger med axlarna, får tag i puckan och gör en tokrusning..?? Lindbäck i målet känns skönt.. samtidigt så bryter Timrå bra...
Nu måste pucken ut!!!!
Lindbäck bäst just nu!
Nu måste pucken ut!!!!
Lindbäck bäst just nu!