verkar vara en målrik omgång på flera håll idag
Inlägg: 1182166
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
Det är fullkomligt vidrigt att sitta och följa detta via HS samt Hockeyligans liverapportering. Vidrigt. I Oslo. Europas sämsta ursäkt till huvudstad.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
ELÄNDE... måste åka efter kidzen... missar några minuter nu.. kanske ca 10.. håll tummen åt mig och skrik i sofforna är Ni snälla... för min skull.. Timrå vinner idag!!